خبر فوری

۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 290200

سعید حدادیان در دومین شب مراسم مناجات‌خوانی ماه مبارک رمضان در مهدیه امام حسن مجتبی در سخنان کوتاهی به حماسه باشکوه حضور مردم در تشییع پیکر شهدا اشاره کرد و به انتقاد از برخی اظهارنظرهای سیاسی پرداخت.

کنایه مداح معروف به هاشمی و احمدی نژاد

خبرگزاری فارس:

حدادیان در ابتدای این مراسم گفت: من دو سه کلمه دیشب صحبت کردم. چون شب جمعه است باز یک عده تازه آمده‌اند می‌خواهم حرف‌هایی بزنم و به مناجات برسم. دلیل اینکه از شب گذشته وارد این بحث شدم این است که می‌خواهم به شهدا ظلم نشود. برخی گفته‌اند که استخوان‌های مردم زیر بار تحریم خورد شده است! باید بگویم استخوان‌های ترکیده مردم همین تابوت‌هایی بود که مردم روی دوش‌شان گذاشتند و با این تجلیل تشییع کردند.

حدادیان تصریح کرد: ولی من چند تا حرف با جناب آقای هاشمی دارم. یکی اینکه: در کربلای چهار فرمانده چه کسی بود؟ خودت بودی! سال 65 شما فرمانده بودی. اگر واقعا دلت برای این مردم می‌سوزد سه چهار تا سوال من را جواب بده! یک: کدام عید به جای کیش پا شدی رفتی جبهه‌ها؟ این همه مردم رفتند سر زدند. چطور این مردم می‌روند به محل شهادت رفقایشان سرمی‌زنند؟ چطور این پدر و مادرها می‌روند به محل شهادت فرزندانشان سر می‌زنند؟ چطور این خواهر و برادرها می‌روند به محل شهادت عزیزان‌شان سر می‌زنند؟ شما می‌روی جت اسکی!؟

وی در ادامه ضمن اشاره به سوابق مواضع آقای هاشمی اظهار داشت: ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ سال‌ها دعوای ما با آقای هاشمی این بود که مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) روی پایگاه زهدی که اسلام از مسئولین نظام اسلامی می‌خواهد دارند زندگی می‌کنند؛ تو چرا یاد نمی‌گیری؟ تو که داری چطور حالا یاد ندارها افتادی؟ از محاکمه مهدی؟ اتهاماتی که به ایشان (مهدی هاشمی) وارد است برخی‌اش مرتبط به همین تحریم است. بعد وقتی ایشان به این ارتشای به این بزرگی مشغول بود شما دلت برای مردم نمیسوخت!؟ (تکبیر حضار)

حدادیان سپس به ماجرای دستگیری فائزه هاشمی در ایام فتنه پرداخت و گفت: واقعا در جریان فتنه دخترشان را همین جا (سپاه غرب تهران) آوردند. رسما دستگیر شد. رسما علیه نظام داشت تظاهرات می‌کرد. داشت حرف می‌زد و سخنرانی می‌کرد. کلیپ‌هایش هم هست. همان شب به وساطت شما آزادش کردند. چرا نگذاشتید در بازداشت بماند؟ از شخص آقای شاهرودی بنده شنیدم که ما خواهش کردیم بگذارید ما اعمال قانون کنیم. ایشان (آقای هاشمی رفسنجانی) وساطت کردند و ما به احترام ایشان قبول کردیم. اگر قرار باشد روزی مردم با آقای هاشمی حرف بزنند این مردم در سینه‌هایشان خیلی حرف هست.

این مدیحه‌سرا و شاعر آئینی همچنین اظهار داشت: این دیگر خیلی آدم را می‌سوزاند که کسی که در دهه هفتاد این همه آدم را به اسم خصوصی‌سازی آواره و بدبخت کرد و عده‌ای در تعدیل نیروها بیچاره شدند، آن روز دلش برای کارگران کارخانه‌ها نسوخت!؟ روزهای عزا را در خاطراتش بخوانید و ببینید کجا می‌رود؟ خودت بخوان ببین در خاطراتت نوشتی کجا بودی؟ روز تاسوعا را کجا رفتی؟

سعید حدادیان با مخاطب قرار دادن هاشمی رفسنجانی گفت: همین یک سوال من را پاسخ بده که شما (هاشمی رفسنجانی) کدام دفعه یک سر به مناطق جنگی زدی؟ وقتی این همه آدم رفتند شلمچه و دوکوهه و فکه تو که فرمانده جنگ بودی، بلند شدی و رفتی کیش!؟ بعد می‌گویند تشییع جنازه را مصادره کردند. بله بنده هم موافق نیستم که یک نفر با زرنگ‌بازی و رندی برود آن بالا و بنشیند در جایی که جایش نبوده است. آنجا جای نوحه‌خوان‌ها بوده است.

وی در ادامه سخنانش به بیان انتقاداتی از برنامه‌ریزی مسئولین در مراسم تشییع شهدا پرداخت و گفت: مردم وسط این خیابان‌ها بودند. از افسریه بگیرید تا بهارستان. تازه اگر خوب مدیریت شده بود، که خوب مدیریت نشد. ما هم منتقدیم. اگر خوب مدیریت می‌شد بنده به شما می‌گفتم که چه خبر می‌شد. انگار یک عده تصمیم داشتند یک عده را اذیت کنند. و الا بستن خیابان‌ها که کاری ندارد. شورای تامین استان برای همچین تشییع جنازه‌ای باید جلسه بگذارند. من ساعت 2 رفتم گشتی زدم و دیدم اتوبوس‌ها هنوز در میدان بهارستان است، گفتم خدا به این مردم رحم کند. در این دنیای پر تروریسم اگر در یکی از این ماشین‌ها چیزی گذاشته باشند خدا به خیر کند. جایگاه را دیدم که اصلا سیبل بود. ولی مردم خودشان مدیریت کردند.

وی ادامه داد: آقای هاشمی! شما بیایید این تابوت‌ها را روی دوش‌تان بگیرید. شما باید در این تشییع جنازه‌ها شرکت کنید. خانواده محترم و اولاد بزرگوارتان باید در این مراسم شرکت کنند. وظیفه کیست که در مورد شهدا حرف بزند؟ آقای هاشمی که فرمانده بوده در جنگ باید بیاید صحبت بکند یا دیگران؟

حدادیان همچنین اظهار داشت: من برای اولین بار این آقای زیباکلام را دعا بکنم. این بار 50 درصد انصاف بخرج داد و گفت آقای هاشمی پنجاه درصد عوض شده‌اید! پنجاه درصد خیلی است که آن کسی که مرید شماست بگوید خیلی مهم است. من به صدا و سیما عرض می‌کنم سخنرانی‌های دهه 60 و 70 آقای هاشمی را از آرشیو بیرون بیاورید. این حرف‌هایی که الان می‌زند خیلی متناقض است با آن وقت‌ها. این حرف‌هایی که آقای هاشمی درباره امام می‌زند با آن وقت‌ها خیلی متناقض است. همین‌ها را اگر از تلویزیون هم نمی‌توانید پخش کنید، یک نسخه به خودش بدهید تا ببیند چقدر تغییر کرده است. متاسفانه نسل جدید آن حرف‌ها را نشنیده است.

حدادیان در ادامه با بیان مثالی از سیره امام در مقابل کشورهای ظالم و مظلوم پرداخت و افزود: به خود امام حسین! به همین شب عزیز قسم! در روزهایی که روسیه اتحادیه جماهیر شوروی بود و قدرت زیادی داشت گفت ما همه این موشک‌هایی که به عراق داده‌ایم به شما (ایران) می‌دهیم. شما فقط کاری به افغانستانی که ما اشغالش کرده‌ایم نداشته باشید. امام گفتند نه، ما در همه جای دنیا حامی مظلومیم. این امام ما بوده است. از امام چیز دیگری می‌خواهی درست بکنی؟ نمی‌شود! امامی که 300 هزار شهید دارد را شما نمی‌توانید عوض کنید.

وی با اشاره به سخنان اخیر حسن روحانی در مورد وضع معیشتی مردم اظهار داشت: آن آقا می‌گوید بعضی‌ها از جیب مردم خبر ندارند! تو دلت واقعا برای مردم سوخته؟ شما کجا می‌نشینی؟ زندگی‌ات چطور است؟ استخر را نفر قبلی خراب کرد شما دوباره ساختید. می‌گویند رئیس جمهور باید گلف بازی کند و به استخر برود. شما بروید شنایتان را بکنید و جت اسکی‌تان را بروید. این حرف‌ها که در مورد جیب مردم می‌زنید از شما خنده‌دار است.

سعید حدادیان در انتهای سخنانش به ماجرای خانه‌نشینی احمدی‌نژاد پرداخت و گفت: اما این را هم بگویم که همین آقای هاشمی یک بار هم از نظام قهر نکرده است. آن آقا 11 روز رفت نشست در خانه! این آقای موسوی که الان در حصر هست یک بار می‌خواست قهر بکند امام یک تشری زد که همه چیز جمع شد.حالا بعضی‌ها دنبال اینند که مهره قبلی را دوباره زنده کنند. این نظام اینقدر ریشه دارد و رشد کرده است که کسانی که 8 سال 8 سال رئیس جمهور بودند دیگر جایی برای آمدن ندارند. یک عده هم دنبال پستشان هستند. فکر نکنید دنبال ساده‌زیستی آن آقا هستند. او نشان داد که چطور در مقابل ولایت می‌ایستد. حواس‌تان باشد کلاه‌تان را نبرند.

هیات رزمندگان غرب تهران و مراسم مناجات‌خوانی و قرائت ادعیه ماه رمضان از شب گذشته در مهدیه امام حسن مجتبی آغاز شده است و به مدت 30 شب ادامه خواهد داشت. این مراسم هر شب از ساعت 23 با سخنرانی آغاز شده و با مداحی سعید حدادیان و دیگر مداحان و مرثیه‌سرایان اهل بیت ادامه خواهد یافت.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 151
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دکتر مسعودی IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    درود بر قهرمان قهرمانان دکتر محمود احمدی نژاد حامی مظلومان ...و تو ای مداح بیسواد برو نوحه ات را بخوان و قاطی سیاست نشو که جایگاهی نداری .
  • محمود IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    شهر که شلوغ باشه . . . . . . . . . . .!!!!!!!!!!!!
  • علی IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    راستی امام سال 64 با امام سال67 تفاوت ندارد ،امامی که برای صلح با صدام چه تعابیری تندی بکار می بردند اما در سال 67 صلح را پذیرفت ، حال حساب کنید اگر پذیرش قطعنامه بعد از امام صورت می گرفت قضاوت آقایان چه بود . باید تا قیامت ما با عراق می جنگیدیم ، مردم ما مردم فهمیمی هستند ومسائل خوب تشخیص می دهند .
  • محمود IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 1
    احسنت بر مداح عزیز. اینها حرفهایی هست که تو سینه همه مردم هست ولی از ترس جانشون جرات ابرازش رو ندارند. همین روحانی و هاشمی و اخوند نماهای دیگر امام علی رو الگوی حکومت معرفی میکنند و دم از فقر مردم میزنند درحالی که نمیفهمند شکم گرسنه چیست؟اشک فقر چیست؟ما فقر را بر ننگ ترجیح میدهیم
  • محمد IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 2
    سلام احسنت واقعا به جا حرف زدی هرکه پشت ولایت حرکت نکند عاقبتش خانه نشینی وذلت است.
  • محسن IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    ای کاش حدادیان رییس جمهور بشه
  • جلال IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    آقای حدادیان مابا شما موافقیم امابدانیدشهدا خود ناظر کار مایندوهمین خون شهداست که عده ای راکه با نظام زاویه پیداکرده اندرسوای عالم کرده است این انقلاب صاحب داردپرچم دارداردهزاران شهید داردملتی فهیم وبزرگوار دارد,بدانیداینان دیگر حرفی که به درد ملت وشهدابخورد ندارندفقط یاوه می بافندشمارا به خون شهداقسم اسمی از اینهادر مراسم معنوی شهدا نیاوریدارزش شهدارا حفظ کنیدوبگزارید مردم خود درمورد اینها قضاوت کنند که بهترین قاضی اند باتشکر
  • برادر IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    من میگم هرکی طبق تخصصش حرف بزنه! آقای حدادیان بهتر نیست شما هم برای اهل بیت بخونی و شبی چند میلیون بگیری؟
  • اسی IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    ببین مملکت چقد بدبخت شده که مداحی داره به آرا مردم توهین میکنه!!
  • رامشيري IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    آقاي حداديان گاهي وقتها خودش هم اشتباهات فاحشي داره و جوگير ميشه . مثل روزي كه احمدي نژاد در دومين دوره راي اورده بود( سال88) و روز سخنراني همين حداديان زرنگي كرد و سريع رفت بالا و از قضا براي مردم دست تكان داد ( دقيقا همين كاري كه الان خودش داره از اون يكي زرنگه انتقاد مي كنه ) . اما با مواضعش درباره حضرت امام راحل و مقام معظم رهبري موافقم و همچنين اينكه بعضي افراد ديگر جايي در انتخابات ندارند و نخواهند داشت . لطفااين نظر را نمايش بديد . ممنونيم.
  • خوزستان IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    احمدي نژاد هم هرگز حامي مظلومان نبود و نيست . تا جايي كه ما به ياد داريم بيشتر حرص و جوش مشايي را مي خورد .
  • ياسر IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    اقاي حدادي شما به فكر مداحيت باش همين مونده مداح ها واسه ما تعيين تكليف كنن..اقاي احمدي نژاد در برابر ظلم ايستادگي كرد واسه همين الان ادم بده روزگار شده...شما و امثال شما هم اگه به صدا وسيما بگن ارشيو از تمجيدهايي كه از اقاي احمدي نژاد ميگردين وحالا اون فرشته قديم شده شيطون جديد دليلش اونه كه اقاي احمدي نژاد عوض نشده اين شماهايين كه باز نفعتون و اخورتون تغيير كرده...اميدوارم خيانتاتون به مردم رو خدا نبخشه
  • ياسر IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    ارشيو شما رو هم اگه واسه شما بفرستن بد نيس كه اينقد از احمدي نژاد حمايت ميكردين ولي حالا مثه اينكه اخورتون عوض شده بنده خدا اقا احمدي نژاد شده ادم بده...زمان نشون ميده بعد انقلاب بهتر او شجاع تر از احمدي نژاد نيومد و نخواهد امد
  • asy IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    چه کسی به تو مداح اجازه دخالت در امور مملکت را دهده فکر می کنی با ذکر حسین میتوان به همه خواسته های خود رسید وبرای مطرح شدن به شخصیت های مملکت توهین کرد
  • ایرانی IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    مداح محترم آنهای که برای تفریح به جبهه ها میروند وصیتنامه های شهدا را زیر پا می گذارند( اکثر شهدا فرموده اند که بیت المال بیهوده خرج نشود در موقعی که 50در صد مردم به پول نان خشک محتاجند شهدا فرموده اند 175 نفر از فامیلهای خود را برای تفریح با پول بیت المال به آمریکا نبرید) آقای هاشمی به کیش می رود وآقای احمدی نژاد به آمریکا می رود وعده ی بخصوص هم به میدانهای معرکه می رند هر سه به ملت وشهدا خیانت می کنند به هوش آمده وببنید از که حمایت می کنید آنهاییکه هزارها میلیار برداشته وگریختند بیدار باش آقای مداح خداوند از شر اشرار ما را حفظ کند
  • محمد IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    برادر شما هنوز جای سوختن و سوزش واستون وجود داره و باید حالا حالاها بسوزید چون درکتان از وجود آقای هاشمی بسیار ضعیفه و هیچ منتقدی اینگونه انتقاد نمیکند مگر اینکه طرف سوخته باشد از وجهه طرف مقابلش
  • سجاد IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    شیرمادرت حلالت که اینطور بی طرف صحبت کردی و طرف هیچ جناهی را نگرفتی که بعضی از بالایی ها هم از شما یاد بگیرد
  • یک بیماربدون دارو IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    مومن خدا دزدی های احمدی نژادکم بود یکباراشاره کردی تاکی می خواهید ازجبهه وجنگ هزینه کنید بخدا یتیمان زیادی هستند که نان شب ندارند بخدا سرطانهای زیاد که بی دارو می میرند روزقیامت همین سهدا یقه شما رومی گیرند خدا رافراموس نکنید چرا این همه مردم رابدبین می کنید
  • ناشناس IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 1
    حاج سعیدفدایی داری.1-حاج اقاخیلی هم باسوادهستند2-آدم بایدیه کمی هم منطق داشته باشه کدام حرف ایشان دروغ بود؟آدمی که درموردمردم حرف می زنه بایدمثل مردم باشه نه اینکه خودش وکل خاندانش ووابستگانش صد اونوقت مردم صفر!3-مگه غیرازاینه که یه عده مثل اختاپوس رواین مملکت افتادن ودارن میچاپن چراهمه چیزوبه تحریم ربط می دیم؟چراکشاورزی این طوره؟بچه های شمال اومدن تهران کارگری اونوقت مابایدبرنج هندی بخوریم؟چراصنعتمون ....وچرابعضی ازمدیران محترم ......وچراپاروخون شهدامون......و؟؟؟؟؟؟
  • saeid IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    آیا این تریبون در اختیار آیت الله هاشمی رفسنجانی هم برای دفاع در برابر این همه توهین و افترا قرار می گیرد؟ مملکت به جایی رسیده که حتی مراسم مناجات و ادعیه خوانی هم شده ابزار دست یک عده برای تخریب دیگران !
  • ایرج IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    همه چیز را درست گفتی اما در مورد احمدی نزاد خیلی بی انصافی نمودی
  • سعید IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 2
    سلام بر حاج سعید حدادیان
  • علی IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    شما تا دیروز دور محمود احمدی نژاد بودی حالا شده یارو؟از خودت بگو شبی چند میگیری برا مراسمهایی که به اسم شهدا و امام حسین و... برگزار میکنی؟
  • ناشناس IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    1-واقعاً این حرفها مصداق شعار امساله دولت ملت همدلی همزبانی ؟؟؟ 2-آیا بقیه مردم هم میتونن مثل شما هر کی رو خاستن ببرن زیر سوال؟؟
  • معین IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    فقط می تونم بگم: متأسفم. اگه این آقا و امثال ایشان بزرگتر از دهانشان حرف نمیزدند وضع بهتری داشتیم.
  • یک دلسوز به مملکت ایران اسلامی IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    باسلام وقبولی طاعات و عبادات .حقیر بعنوان یک شهروند در ایران اسلامی نظر خودم را درمورد سخنان شخصیت بزرگوار جناب آقای حدادیان که بعنوان مداح اهلبیت (ع)احترام خاصی نسبت به ایشان دارم. چنین اعلام مینمایم.چرا هر کس در جاو مکان خود نمینشیند؟ چرا هر کس در تخصص خودش صحبت نمیکند؟ چرا باید یک مداح که تخصصش فقط مداحی وروضه خوانی است.اجازه دهیم به سیاست دخالت واز تریبونی که در اختیارش گذاشته شده سو استفاده سیاسی نماید؟ آقای محترم و عزیزانی که صحبتهای ایشان را مورد تایید قرار میدهید.این مملکت اسلامی رهبر هوشیار دارد. مجلسی با رای مردم داریم.قانونی که توسط همین مجلس تنظیم شده داریم.قوه قضاییه ای که رئیسش توسط رهبر انتخاب شده داریم.این دولت توسط رای همین مردم انتخاب شده وتوسط رهبر و مجلس حکمش صادر گردیده است.پس بیاییم به قانون احترام بگذاریم.ومطیع قانونی که ادعای آن را داریم باشیم.لطفااحساسی برخوردنشود
  • مازندرانی IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    ایا می توانم بپرسم مدرک تحصیلی این اقا چیست چند در صد جانبازی دارد ....ان مردان ساکت ومبارز سالهای 60 وبدون ادعا وپاکترین وبهترین این چنین سخن نمی گویند ؟ولی انهایی که در جنگ نبودند حریص تر وحرافترن وطلب کار
  • رضا IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    جالبه !!!!! همه چیز توی این مملکت خنده داره....
  • علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    علت عدم پیشرفت ایران همینه که همه کار به کار هم داریم، اخه این حرف ها به تو چه ربط داره؟! تو در حدی نیستی در مورد امثال هاشمی و احمدی نژاد و روحانی صحبت کنی تو برو روضه خودت رو بخون و از ده ها میلیونی که ازش این ماه در میاری لذت ببر
  • پروفسوراعتمادیان IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    شک نکن جناب دکترمسعودی!دکتری شماازجنس دکتری مرحوم کردان است!!
  • ایمان IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    حرف حساب زده انتقاد به هر دو طرف کامل وارده احمدی نژاد با بی برنامگی خیلیا رو از نظام دور کرد و امثال هاشمی هم برای این کار تلاش خودشونو کردن..
  • علی IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    حرفاش منطقی و درست بود
  • امیر IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    چقدر ما بدبختیم
  • قاسم IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    چقدر اوضاع خراب هست که باید یه روضه خون به مردم خط سیاسی بده،کسی هم جلودارش نیست بهش تفهیم موقعیت و وظیفه کنه.
  • ناشناس IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    خدایا فقط مونده بود مداحا هم اظهار نظر کنند آدم اینقدر گستاخ
  • احمد IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    بیسواد تویی اگه به مداح با سوا وجود داشته باشه همین حاج سعیده.نمیدونی تحقیق کن من شهرستانم ولی در چهار سالی که تهران بودم بارها مراسمشو در همین مکان رفتم.بهتره یه بار شب قدر بری مراسمو عزمتشو ببینی. به این میگن ادم صادق معیارش فقط ولی فقیه نه هاشمی نه موسوی نه احمدی نژاد کسی که از خط مسستقیم خارج بشه لیاقت مسولیت نداره.
  • علی م IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    گل گفتی ، مگه مردم مرده باشند که امّثال هاشمی و اح ! مدی نژاد و مشایی دوباره برگردند
  • رسول IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    از مداحان عزیز تقاضا داریم در امور سیاسی کمتر وارد شوند مردم خود همه چیز را می دانند و از درگیری ها بیزارند.
  • سلامجواد IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    سلام جناب دکتر !!! جایگاه شما در سیاست چیه ؟ چرا از حرف حق ناراحت میشی هر جای حرفای ایشون اشتباهه شما دلیلت رو بگو بقیه رو بذار به عهده مردم آی بارک الله به جای توهین استدلالت رو قوی کن. آره دکتر !!!!!
  • مهدی ماسال IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    افرادی که میرن برای مداحی عزای امام حسین قرارداد چند ده میلیونی می بندند حق ندارید حرف زیادی بزنند از وقتی فهمیدم مداحان صنف دارند وبرای قرارداد چونه میزنند اونم چند ده میلیون حالم آزمون بهم میخوره مظلوم حسین جان
  • اسلام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    به کجا میرویم خدایا نمیدانیم کجای این قصه رو بد نوشتند یا شایدم بد برای ما خوا ندند وای بر انهایی که ...
  • محمدناصر IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    سعیدآقا یه مغازه بازکردی ویک سری آدم خاص هم ازمغازه ات خریدمیکنن ... زیادنزن s
  • آرمان IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    عجب مناجاتی بود..!!!! آقای حدادیان شما هم یه سری به آرشیو بعد از انتخابات 88 و جشن و پایکوبی خودتون بزنید بد نیست.
  • شریفی IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    حیف نیست نظرات یک روضه خوان رابه جای نظرات کارشناسان پخش می کنی
  • عباس IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    آقای حدادیان شما مداح اهل بیت هستید یا یک زیباکلام مقدس نما .عبای مداحی را اگر پوشیده ای باید مراتب بیشتری از تقوا را رعایت کنید این تریبون ها مقدسند و ورودشان به مباحث جناحی ظلم است . آقای هاشمی خیلی در جبهه ای جنگ شرکت داشته اگرشما نمی دانید حتما جنگ را از روی تاریخ نانوشته که بیشتر آراسته به گفته های نه چندان موثق عده ای شناخته اید. این که گفته ای هاشمی بیاید تابوت بگیرد بیشتر به مغالطه وسفسطه ویا الفاظ عقده گشایی شباهت داردتا سخنی از نای مداح یا منتقدی سیاسی .متهم شدن پسرهاشمی از مشکلات ریشه ای درسیستمهای کشور بگیرتا مصداق ان الانسان لفی خسر در آن موثر است. به شما عرض می کنم ممکن است ادامه این اظهار نظرها موجب شودمراسمات مذهبی که فرصت های بس کارساز در برابرمشکلات فرهنگی هستند به بحران تبدیل شوند چیزی که سالهاست دشمن در پی آن بوده .آیا ندیدی اظهارات همفکرانت که شما در تعقیب شگردآنها.
  • رها IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    اقای حدادیان شما برید مداحان به باد انتقادبگیری که کلیپ هاشون در اومده ..در مورد رفسنجانی خوب گفتی ولی احمدی نزاد حرف مفت زدی ...خیلی ها هنوز دوسش دارن
  • علی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    آن موقعی که آقای هاشمی در زندان شاه بود توکجا بودی ؟ راستش رو بگو...
  • عباسعلی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    خوبه اینده مملکت روشنه یه کلمه حرف هم از مادر شوهر شنیدیم
  • دانیال IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    حرفهای ایشان صحیح اما جایگاه ایشان مداحی میباشد وای از روزی که حدادزاده و شریانها بشوند رجل سیاسب
  • مجتبی IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 2
    همه حرفاش تا الان درسته.هم در مورد هاشمی و هم در مورد احمدی نژاد...نبینیم کی داره حرف میزنه,ببینیم چی داره میگه.اگه حقیقته قبول کنیم و اگه حقیقت نیست بزنیمش به دیوار
  • احمد IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    سلام و درود بر حدادیان صدای رسا و بی پروای امت و رهبر
  • محمد IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    وای بر حال ما که یه روضه خون هم اومده داره پشت سر آیت الله هاشمی رفسنجانی حر ف میزنه.
  • علی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    اللهم غیرحالنابااحسن حااک.
  • حسین IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    مداح جان تو برو به مداحیت برس و تو کار بزرگان دخالت نکن،
  • خرم آبادی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    چرا زمان احمدی نژاد که هرکی از طرفی داشت بیت المال رو میخورد بالا منبر تو و کریمی ساکت بودین؟؟؟؟؟؟؟؟ شماها اگه نیتتون الهی بود اون موقع هم اعتراض میکردین، شایدم میترسیدی چون تا آخر عمر بلایی سرت میاوردن دیگه بالا منبر نری این دولت با رای حداکثر اومده بال همه قبولش داریم و تو حق نداری به منتخبهای مردم توهین کنی
  • سجاد IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    اقاي حداديان شما چه كاره ايد كه به اين شخصيت ها واكنش نشان ميديد توهميشه درمداحي ات سياسي كاري ميكني تكرارنشه ديگه
  • مدد IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    من حاج سعید را دوست داشتم و عاشق مناجاتش بودم و حقا هم در کار خود وارد است و باید مداح سیاسی باشد و به مردم بینش و روشنگری کند ولی آیااقای احمدی نژاد این همه زحمت کشید باید کنار گذاشته شود مگر شما مداحها اشتباه ندارید اگر یادتان رفته مردم یادشان نرفته همکارتان بخاطر این که کسی بهش آسیب نرساند انهم در مملکت خودش هفتیر کشید چقدر ما آدمهای خیلی بزرگتر از شماها داشتیم که اصلا و ابدا در هر شرایطی از موقعیتشان استفاده نکردند و هفتیر نکشیدند . حالا اگر همکارتان یک سیلی هم میخورد مگر چی میشد این همه سیلی خورده داریم که بخاطر انقلاب کتک هم خوردند . من خودم یکروز در مجلس حاج سعید بودم یکنفر اعتراض کرد جهت بیرون اوردن لباس که دوربین فیلم برداری نکند خود حاج سعید با پرخاشگری داد زد که ان مرد را بیرون کنند من از همان موقع مجلس ایشان نمیروم .مداح فقط حاج مهدی سماواتی
  • ناشناس IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    مداحي به سياست چه
  • ناشناس IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    آقای حدادیان شماهم دلتان برای مردم نسوخته که این حرفهارومیزنین.اگرواقعابخاطرمردم بوداجازه پیدانمیکردی صحبت کنی.دیگه ماهااون مروم نیستیم که شماازاحساسات سواستفاده کنین ومنافعتون روبه کرسی بنشونید.ه اگرمن هم قدرت داشتم میرفتم اون بالا ودادوقال میکردمومیگفتم ای کشتن ای بردن ای بیچاره کردن ای فلان کردن.بعدمردم احساساتی میشن وشماهابه خواستتون میرسین...
  • انصافا حقیقتو گفته IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 2
    بنده با اینکه چندان خوشم نمیاد مداحان سیاسی بشند اما آقای حدادیان حرف حق را گفته است. بدون ترس و جبهه گیری و به نفع مردم. آفرین.
  • جوادی IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    گر حکم شود که مست گیرند . در شهر هر آنکه هست گیرند ضمن ارج نهادن به این مداح عزیز و احساسات پاک و تا حد زیادی صحیحش باید عرض کرد که : آنچه شما فرمودید نیمی از واقعیت است . اصل قضیه این است که همکاران شما هم بجای انتقال فرهنگ اصیل انقلاب دنبال آواز خوانی رفتند و بجای آن که از تربیونی که شهدا در اختیارشان گذاشتند در راه انتقال مفاهیم با ارزش اسلام و انقلاب استفاده کنند مشغول به سبک سازی و سبک خوانی شدند . برادر ،دنیا عوض شده است . و امام زمان ما امروز غریب تر از همیشه . اما نه ، هنوز هم کوخ نشینان کوخ نشینند و حامیان اصلی انقلاب .
  • بنابی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    آخه مداح چه به اینکارا مملکت ما روووو
  • ابوالحسن IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    سلام خدا بر مداحان بابصیرت حقا که خوب راه استادتان ( حاج منصور دامت برکاته)رو ادامه می دهید یکی از اصلی ترین کار مداح بصیرت و اگاهی دادن به مردم است(مقام معظم رهبری حفظ الله)
  • امير IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    اي كاش هر كس در جاي خود انجام وظيفه مي كرد وحداديان هم دست از زياده گويي بر مي داشت مردم هنوز فراموش نكردند شما صدتا صدتا برا احمدي نژاد صلوات خرج مي كردي
  • رضایی IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    فقط میتونم بگم متاسفم برای این کشور و خودمون!کاش در کشور ما احزاب به معنای واقعی فعالیت داشتن و نخبه هال اجازه ی صحبت کردن داستن! اون وقت دیگه اقای حدادیان یکه تازی نمیکرد.
  • ب IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    انهایی که به احترام اقایرفسنجانی ازحکم الهی عدول میکنن خود نیز متهم هستنند واینکه در دادگاه باید همهچیز علنی باشد نه اینکه هر جابه ضررباشد تشخیص قاضیاست که دادگاه غیر علنی انجام میشود. اقای حدادیان شماکه کلت کشیدید چه کسی شمارادادگاهی کرد شمااز چه کسی مجوز دارید وبابقیه مردم چه فرقی می کنید. این هست منطق شما.
  • Hafez IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    تو چه به این کارا برو مناجاتتو بخون
  • جوان ایرانی IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    کسی که جلوی ولی زمان امام خامنه ای بایستد در جامعه جایگاهی ندارد میخواهد هر کسی و با هر سوابقی باشد... احمدی نژاد دیگه بین ما که قبلا حامیش بودیم جایگاهی نداره.... درود بر مداح شجاع و حق گو
  • احد IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    ممنون دقیقا حرف دل پا برهنه های رو زدی درود بر عزتت خداوند حافظ عقیده هایت باشد الله اکبر
  • حیدر IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    آقای حدادیان شماواقعا فکر کردی زیاد سرت میشه در حدی نیستی که در مورد احمدی نژاد حرف بزنی
  • مهدی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    احسنت حاج سعید احسنت
  • مختار تقی پور IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    اقای حدادیان *سلام .روضه خون اقایی احترامت واجب ، اما یه خواهش بگذار ین اقای روحانی کارش را بکند ، اگرهر کس در حوزه تخصصی خود کار کند نظر بدهد مشکلاتمان حل می شود
  • tvlnفرمد IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    هیچ کس احمدی نژاد نمیشه،اگه ایشون نبودند فقرایی امثال بنده تا الان هزار بار مرده بودیم، ایشون اگه به پروتمند(ثروت) می دادند به فقیر هم میرسید، نه مثل بعضی ها که جیب فقرا را خالی میکنه تا جیب دولتش پر بشه به اسم خدمت رسانی واهی که در عمل دیده نمیشه.
  • موسى IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 1
    فكر كنم مردم اينقدر در مورد زندگى ونظا مشان ميدانند وخودشان ميتوانند براى رأى خود خودشان تصميم گيرى كنند وهمه مردم ما ثابت كرده اند كه دوشا دوش رهبرى هستند وبيانات رهبرى حسن خطاب است در نتيجه شما أوضاع را غبار الود نكنيد لطفا
  • حسن IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    یه نفر دو کلمه حرف حساب زد اگه گذاشتین دو روز رو بورد باشه چهار نفر بخونن دو ساعته حفش کنید بره.اظهر من الشمس که میگن اینه اصلا حرفاش دفاع نمیخوادعینا اتفاق افتادن شاهد زنده کرور کرور .
  • شکیبا IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    قربونت خدا. ببین به کجا رسیدیم که این روضه خون شده تحلیلگر مسایل سیاسی. اخه نون به نرخ روز خور تو کجا هاشمی کجا
  • وجدان پرست IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    لطفا :مداح محترم همچنان به روزه خوانی خود ادامه ده نقش لیدر انتخاباتی را درایام رمضان و محرم ایفائ نکن
  • جعفر IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 1
    احسنت
  • احسان IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 1
    برو اقا دیگه دست امثال تو واسه ملت رو شده، برو دنبال مداحیت و بذار مردم یه نفس راحت بکشه،اینهمه دنبال کشمکش و تفرقه نباش
  • آلام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    تا زمانی که حرف این افراد از دانشمندان و سیاستمدارانی مثل هاشمی بیشتر خریدار دارد ، نه پیشرفت اقتصادی داریم و نه رتبه دانشگاههای ما بالا میرود و نه می توانیم با کشورهایی که قبل از انقلاب در مقایسه با ابران جایگاه در خوری نداشتند ، رقابت کنیم .
  • جواد IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    من یک جوان مسلمان ایرانی هستم و هم دین و هم کشورمو دوست دارم ولی وقتی میبینم همچین افرادی از اسم دین و مراسم مذهبی دارن سواستفاده میکنم دلزده میشم بخدا من بخاطر همچین افرادی با این تفکرات خیلی کم تو مراسم مذهبی شرکت میکنم. اخه چرا کاری میکنی اقای مداح یک جوان مث من از این مراسم زده بشه چرا ما جایگاه خودمون نمیدونیم اخه تو از سیاست چی بلدی من خودم دل خوشی از هاشمی ندارم ولی تورو خدان از اسم شهدای عزیز ن از این مراسم مذهبی ک باعث وحدت میشه به نفع خودتون برداشت نکنید بخدا چوبشو خودتون میخورید. لطفا نطرمو بذار
  • علی IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    برایتان متاسفم که بویی از منافع ملی نبرده اید و حتی از نصایح رهبر معظم انقلاب نیز پیروی نمی کنید. خداوند هدایتان کند
  • علیرضا IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    تو قدوقواره اینهانیستی برونوحه ات رابخوان
  • علیرضا IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    3 0
    تا این افراد بامداحی میلیونی زندگی می کنند کجا به فکر مردم عادی هستند وتا اینها هستند نیاز به دشمن نیست
  • یداله IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    حدادیان با دم شیر بازی میکنی یا پشتت گرمه یا احمدی نزاد گفته اینارو بگویا کلت بو قورمه سبزی میده سیاست اینه دیگه
  • حسین IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    اینا هیچکدوم تازگی نداشت .
  • احمد IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 2
    گل گفتی و حرف دل مردم را گفتی
  • یحیی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    3 0
    اقای حدادیان نفست از جای گرم بلند میشه اون موقعی که من جوانیم را در گرمای مهران و حلبچه و خرمشهر و شهرک دوئیچی عراق گذراندم کجا بودی که امروز محاج یک درخواستم اگر ماه رمضان نبود میشوستمت تا بدانی ادعات چند مرده حلاجی؟
  • دانشجو IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 3
    از حدادیان بعیده ک احمدی نژاد را با هاشمی مقایسه کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!! درود بر دلاورد مرد ایران دکتر محمود احمدی نژاد
  • عابد IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    اقای حدادیان یه زمانی در پس کوچه ها شهر هر گرفتار و مصیبتی بود مسبب اصلیش از دیدگاه مردم همین هاشمی بود ولی الان کاری کردین که اقای روحانی با یک عکس از ایشان میاد میشد رای اول!!پس بهتره یکم فکر کنی ببینی ایراد از کجاست و چه کسانی باعث و بانی ان شده اند هاشمی منجی مردم شده است و شاید ایراد از توی مداح باشد !!!
  • عابد IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    4 0
    اقای حدادیان یه زمانی در پس کوچه ها شهر هر گرفتار و مصیبتی بود مسبب اصلیش از دیدگاه مردم همین هاشمی بود ولی الان کاری کردین که اقای روحانی با یک عکس از ایشان میاد میشد رای اول!!پس بهتره یکم فکر کنی ببینی ایراد از کجاست و چه کسانی باعث و بانی ان شده اند هاشمی منجی مردم شده است و شاید ایراد از توی مداح باشد !!!
  • عباس IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    جناب مداح آنچه که فرموده اید از یک مداح قابل پذیرش نیست نه اینکه شما از حق انتقادمحرومید بلکه بین تریبون سیاسی ومداحی لاید یکی را برگزینید چراکه جمع بین آنها نتیجه اش تا مفسده هم میرود.متوجه باشید که تبیدل فرصتهای کشور به بحران از دکترین فعال دشمن است . محافل مذهبی را میتینگ سیاسی نکنید.نظراتتان در مورد هاشمی استمرار عقده گشایی های آقامحمود که سال 84شروع شد ودر فتنه 88 نتبجه اشان متبلور گردید.بودمطمءن باس حضور هاشمی در جبهه هاکمتر حضور شما در مداحی هانیست.اگر اهل جبهه بودی این طور نمی گفتی .
  • اصولگرواقعی IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    حرف حق تلخه چیز بدی نگفت اگر ایرادی از هاشمی و دیگران گرفت ایراد بر احمدی نژاد هم بود این ناراحتی نداره اقای احمدی نزاد تنها اشتباهش همین موضوع بود
  • دکتر مامونی IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    همه دارن زیگزاگی میرن .وسلام
  • دون دیگو IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    این مطالبی را که ایشان فرمودند همه میدانند.متاسفانه از حجب و حیای مردم سو استفاده میکنند . اگر اذن مدارای رهبری نبود بدتر از آن بلایی که سرقذافی موقع دستگیری در آوردن سر این آقایان در می آوردیم.
  • سجاد IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    5 1
    درود بر اقاي هاشمي رفسنجاني حامي ازادي و اصلاحا اقاي حداديان تو رو چه ب سیاست ؟ از جون مردم چه میخوایین با تشکر از سایت قدس انلاین
  • بهنام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    3 0
    آقای حدادیان.شمابرومرثیه هاتو بخوان.بنده یکی ازهمین مردم عادی وگرایش خاصی هم ندارم.فقط وفقط رهبرعزیزم رادارم که خدا وامام زمان (ع)پشت سرش هست هرکجا هم لازم باشدوصلاح مملکت باشد.انتقادویاپیشنهادمیکنند.باحرفهای بی ربط ومسموم نمیتوانی خودتو کمیسروآرتست بکنی.پس پسرخوبی باش وسرت تولاک خودت باشد.والسلام.
  • عتی IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    5 1
    خیلی ادم های شریفی هستند که برای انقلاب دردهای زیادی کشیدنددرودبرروحانی سلام برهاشمی
  • مجید IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    4 1
    هاشمی هر چی هست لات و بی ادب نیست.اقاسعید یه سر برو اون حرفای رکیکی که به مشایی زدی رو کوش کن. اگه غیرت داشته باشی از خجالت باید بمیری. اخه مداح اهل بیت در حضور زنان و. دختران و جوانانی که برای عزاداری اهل بیت امده اند اینقدر بی ادبی میکنه.تو یکی دیگه هیچی نگو.
  • امیر IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    حامی وباعث سرکاراوردن قهرمان قهرمانانت همینهابودن.خداراشکرفیلم وتصویرموجوده.بیسوادشوخوب امدی،برای عاقل ومومن همین حرف کوچکت بزرگترین نشانه اس
  • ٱرش IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    برای احمدی نژاد هیچ ایرادی پیدا نمیشود چسبیدند از 11 روز بعداز اون جریٱن ببینید رهبر معظم انقلاب از دولت چقدر حمایت کرد شما بیشتر میدانید یا رهبری
  • منفرزاده IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    7 0
    متاسفم ازاینکه درشب اول ماه میهمانی خدااین اراجیف رابجای دعاومناجات برزبان اوردی وخودرامومن به ولایت رهبرمیدانی خجالت بکش ای دروغگو من دیگرنمازوروزه راکنارگذاشتم توجنبه نداری تاصدنفر دورت جمع میشن ودست وپاتوگم میکنی وشروع به تهمت وافترازدن میکنی ازاسلامیکه امثال توبرایش تبلیغ وسخنرانی متنفرم اللهم اغفرلی الذنوب التی تحبس الدعا
  • نادری IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    8 0
    همه این سخنرانی وزمینه سازی برای خراب کردن احمدی نژاد بود...حدادیان.ای مداح اهل بیت این کار شما غیب نیست
  • عزت الله امینیان IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    7 0
    سلام چرابرای نوه امام سکوت کرده ی وهیچ نمی گویی
  • gfhfgh IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    6 1
    مملکت ما رو باش که یه مداح میاد به رییس جمهور نقد میکنه
  • احمد IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 4
    به خدا درسته ميگه به ارواح شهدا درست ميگه كيه كه خرف دل اين شهدا رو بگه براي اولين باره كه كسي از جنس شهدا حرف دل اونا رو ميگه
  • اریا IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    6 0
    بعضی از انتقادات شما درست اما جنابعالی که تنها هنرتان مداحی و گریاندن مردم است در جایگاهی نیستید که از اقای هاشمی انتقادکنید خدا کنه این سخنان جنبه چاپلوسانه نداشته باشه
  • داوود صفی قلی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    6 0
    اقای حدادیان طرز فکرتون اشتباه هست
  • حسین IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    5 0
    شایسته نیست سنگ نفاق انداخته شود جامعه اسلامی نیاز به گذشت داره الان وقت تسویه حساب شخصی نیس
  • محمد IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 5
    ای ول آقای حدادیان دمتون گرم به مولا
  • محمد IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    آهای دکتر مسعودی شما اگر سواد داشتی به آقای حدادیان اهانت نمی کردید انتظاری نداریم هااااااااا. لابد محمود دکترت کرده
  • ساروی IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    7 1
    آقای حدادیان سال 89 شما در جشن احمدی نژاد بودی حالا چی شد با هم غریبه شدین
  • علی IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    8 1
    تو برومرثیه رابگوبه هاشمی واحمدی نژاد کاری به اینها نداشته باش
  • ساسان IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 5
    حاج سعید حف و والانصاف که حرف دل خیلی ها رو زدی. دست مریزاد! یا علی
  • علی IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    13 3
    من نمی دانم مرثیه سرای هست یا تعیین تکلیف رئیس جمهور؟ مداح چکار به این کارها
  • سعيد IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    4 6
    درود بر احمدي نژاد واقعا اگر توطئه صاحبان قدرت نبود و صاحبان ثروت -چهره اقاي احمدي نژاد بهتر معلوم مي شد
  • علی IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    3 11
    احسنت بر این مداح.خدا حفظت کنه شیر دل
  • سلیمان IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    2 10
    احسنت بر ای مداح آزاده خیلی خوب جهره منافق اینها را افشا کرد
  • سعید IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    7 0
    تو این گیرو واگیر از آب گل آلود ماهی نگیر ، آن بالاها جای مداحه؟ میخوای رئیس جمهور بشی؟ اگه قرار بود به خاطر یه اشتباه سر ببریم که شما قبل از مداح شدنت اعدام بودی.
  • یوسفی IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    15 0
    تنها جایی که یک مداح اجازه دارد در یک مراسم مذهبی به مقامات بلند پایه سیاسی توهین کند و صاحب نظر باشد ،ایران است! متاسفم
  • شهروند IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    3 1
    بخدا دل مردم خون شده ازاين بي عدالتي كه به سر مردم مياورند واين دروغ هاي كه به مردم ميگن جراغ ظلم تا سحر نمي سوزد امام زمان ازشان نگذرد
  • سید IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    6 0
    تواین برهه اززمان این حرفحهایعنی چی؟ مواظب باشیم دشمن ازکوچکترین روزنه هزاران سوءاستفاده میکنه. هرکسی هم بخوادبه مردم وشهدای عزیزخیانت بکنه مطمئن باشیدخدارسواش میکنه ومملکت قانون داره. خوددانید.
  • محسن IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    12 2
    قابل توجه همه مسولان ومداحان لطفا درسخنرانی هایتان ازکلمه مردم وبجای مردم صحبت نکنید هی نگید مردم فلان مردم بحمان
  • ایرانی IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    6 2
    حرفهای خوبی زدی پشتت به جایی گرم والاچراتاحالاسخنران نبودی اقای مداح البته فکرکنم نقشه ای داری که داری خودنمایی میکنی البته بگم من ازهیچکدوم ازمخاطبهات دفاع نمیکنم باحرفهات موافقم ولی با خودت نه بروبچسب به هم ان روضه خونی قاطی سیاست نشو....
  • انار IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    15 4
    من از کسی حمایت نمی کنم ولی چرا اجازه می دهید یک مداح به مقامات کشور توهین کند این هم خود سر است جلوش را بگیرید این مداح نیست یک اوبا ش است اصلا وضعیت کشور به ان مربوط نیست
  • رضا IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    16 5
    من نميدونم در اين كشور همه در سياست دخالت ميكنند آخه يك نفر ديپلمه كه فقط بايد مداحي بكنه بهش چه ربطي داره در سياست دخالت كنه آقاي سعيد حداديان
  • علی امین IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    18 7
    مداح که شد سیاستمدار فاتحه
  • ایرانی IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    7 3
    خیلی جالب هرکس توهرمنصبی در هرموردی میتونه اضهارنظربکنه من کاری به درستی غلطی حرفهاش ندارم مااجازه نداریم با ذهن مردم بازی کنیم وبه هر سوکه دلمان میخواهدبکشیم کاش جایگاهها رابدانیم وتشخیص رابگذاریم به عهده خودمردم برای تشییع جنازه شهداتبلیغ شد ؟دعوت خصوصی شد ؟ملت خودتشخیص دادندوافرین به قدرشناسی این ملت
  • ویدابروفه IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    8 9
    آقای مسعودی باسواد..اولا توهین به کسی نکنید...الان روحانی ریس جمهوره و مردم طرفدارشن...
  • حسین IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    11 2
    من نمیگویم که حدادیان بی سواد است من نمیگویم که حدادیان بد میگوید فقط خواهشم از آقای حدادیان این است که از اینی که هست خرابترش نکنید الان وقت اختلاف و ... نیست
  • sam IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    4 10
    ولایتمداری اقای احمدی نژاد خدشه ناپذیره...به قول آقا محمود شهر که شلوغ بشه .....به بعضیا باس گفت عزیزم حرف نزنی سنگین تری
  • رضا IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    9 1
    سعيد جون خوشم مي آد گوش مفت گير آوردي. او موقعي كه تو ميدان وليعصر براي پيروزي دروغين و حق خوري رياست جمهوريداشتي خودتو . . . مي دادي يادت هست. اين مملكت و امثال امام و هاشمي ساختن نه امثال تو و احمدي نژاد، كه سر بار بسته رسيدن و هر كاري دلتان خواست با پول اين مملكت كردين. والا ما كه هر چي از پدرمان مي پرسيم ميگن او هشت سال جنگ و هشت سال بعدش اوضاع زندگي مردم خيلي خوب بود، هشت سال سرورمان خاتمي هم خوب بود ولي اون هشت سالي كه تو شعب ابي طالب ( زمان دكترررررررررررر محمود بوديم ) واويلا، الان هم كه تا هشتاد سال آثار بي برنامگي و اختلاس ها و دزدي هاي بعضي ها را بايد تحمل كنيم. ما پاي نظاممان ايستاده ايم حتي اگر شما رئيس جمهور باشي. قال امام روح الله «ره» : انقلاب زنده است تا هاشمي زنده است. نوح كه پيامبر بود پسرش اونجوري شد حال از اين مردم چه انتظار. اون دنيا هر كسي مسئول عواقب كارهاي خودشه
  • تدبیر وامید IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    3 9
    ماشاالله خدا حفظش کنه آقا حدادیان..حرف دل حداقل 50 میلیون ایرونی رو بابت شیخ تغییر کرده زدش...
  • پيرو رهبري IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    3 5
    درسته كه اين مداح در جايگاهي نيست كه بخواهد براي مردم از سياست بگه ولي خداييش در مورد هاشمي كه راست گفت. اين هاشمي كه ديگه آلزايمر گرفته و هيچي حاليش نيست. فقط بايد دعا كنيم كه عاقبت به خير بشيم.
  • رضا IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    6 0
    در مملكتي كه بدليل خيلي از مسائل ريز و درشت مسئولانش مشروعيت خود را از دست داده اند ، شهدا يك دستاويزه شده براي همه شان كه بگويند ما بهتر بوديم و داريم راه اين شهدا را ميرويم تا شايد ذره اي در دل مردم جا كنند ولي زهي خيال باطل!!! ببينيد چطور به جان هم افتاده اند و از هم بدگويي ميكنند گويي همين ها روزگاري دوش به دوش هم در يك صف نبودند متاسفم من بجاي اينها عذر ميخواهم از شهيدان از معلمان از مهندسان از پزشكان از كارگران از مردم
  • رضا IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    1 10
    خداییش من از حدادیان خوشم نمیاد ولی حرفهای قشنگی زده مخصوصا درمورد اقای هاشمی سوالات ایشان پرسشهای خیلی از مردم است .
  • مریم IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    11 2
    جناب اقای مداح خودت چی حاضر هستی از دستمزدهای میلیونی خودت بگذری برای مداحی بری به یک هیئت ویا مسجد گمنام در روز عاشورا مداحی کنی
  • حسین IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    13 1
    مداح عزیز شما فقط فقط مداحید و خواهشن تا آقا هستند و سایه اشان بالا سره ماست شما نمیخواهد کاسه داغتر از آش شوید ودنبال صلاح مملکت باشید و در ضمن شما مداح اهل بیتی نیستی شما مداح هرکی پول بیشتر بده.شما بفکر مردم نباش بهتره.لطفا پخش شود
  • حامد IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    12 1
    بخدا همینجوری مداحی میکننکه جوونا ازمسجد واهل بیت زده شدن
  • غیاثی IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    1 12
    درود بر حدادیان از مداح اهل بیت جزء این انتظار نیست مطالب واقعین و باید امیر به معروف و نهی از منکر باشد تا یم عده از مسئولین با شکم خودشان را روی بیت المال نندازند.
  • حامد IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    13 1
    اقای حدادیان چون نان شما در عذاداریه این حرفا رو می زنید.وگرنه خودت بدتر از همه هستی.
  • رضا IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    4 15
    من اصلا" نمي خواهم از كسي طرفداري كنم ولي حقيقتا" حرفهاي آقاي حداديان تماما" عين واقعيت بوده است ونبايد غيرمنصفانه موضع گيري نمود.
  • رویا IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    12 4
    سلام٬کاری ندارم کی تغییرکرده یانه ولی یادمون نره دوران ریاست جمهوری آقای هاشمی وخاتمی مردم زندگی خیلی راحت تری داشتند٬مردم از مسولین دینشان را نمیخواهند تدبر ومسئولیت پذیری میخواهند.
  • محسن IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    2 21
    مردم باید بدونند دوست و دشمنشون کیه انقلاب ما به وسیله همین مداحابه ثمر رسیدمگه خوداقای اهنگران نبودن که هرقت صداشون در میومد مردم مثل مورو ملخ به جبهه هامیرفتند.اونی راکه نام بردنند نبایدبا روح روان مردم بازی کنند
  • حميد IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    12 3
    اصلا كي به همچين افرادي اجازه اظهار نظر ميده من با تمامحرفاش موافقم ولي اين آقا در جايگاهي نيست كه اينقدر گنده گنده نظر بده لطفا يكي به ايشون خبر بده جايگاه خودشو بشناسه
  • علی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    2 1
    حا سعید لطفاً در مورد احمدی نژاد اظهار نظر نکن.خواهشاً هوا رو آلوده نکن!
  • حسن IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    7 0
    آقای حدادیان پسر شما چطور با 20 سال در مترو استخرام شدند و ماهی n میلیون حقوق میگیرند از شما بعید است . واعظان کین جلوه بر محراب و منبر میزنند چون به خلوط میروند آن کار دیگر می کنند
  • حسینی IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    4 0
    فعلا مملکت با درایت وتشخیص مصلحت اقای هاشمی می چرخه اگر مملکت دست امثال حدادیان بود تا حالا فاتحه اسلام خوانده شده بود
  • حميد رضا IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    5 0
    ايا معني ملت و دولت همدلي و همزباني همينه اقاي به اصطلاح مداح حتی گوش به پیام امام زمانت نمیدی و جلو جلو حرکت میکن و قبح مداح و مداحی رو میشکنی
  • کاوه IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    3 0
    یکی نیست به این آقا بگه زمان جنگ فرماندهان یکی امثال تو و محسن رضایی و آهنگران و''''' بودید که با وجود لو رفتن عملیات کربلای ۵ عملیات رو کنسل نکردید و ۱۲۵۰۰ نفر جوان این مملکت رو دادید دست همین کشور دوست و برادر کنونی به خاک و خون کشیدن! همچین یقه پاره میکنید انگار ۳ تا فرزند خودتون شهید شدن یا تا حالا خودتون از رانت و موقعیتتون سو استفاده نکردید خداروشکر مردم همتون رو میشناسن
  • ریزبین IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    11 3
    هاشمی مرد شماره 2 انقلاب یک انسان عادی و ناشناخته نبود که در بین مردم ظاهر شود وزیر تابوت را بگیرد .کسی که بارها سعی شده او را ترور کنند .8سال جنگ شما کجا بودی که شهید نشدید .یارامام و انقلاب افرادی همچون شهید چمران بودند که تا شهید نشدند از میدان جنگ بیرون نیامدند .حتما بعداز مدتی به امام (ره) نیزایراد می گیرید که چرا به جبهه نرفت و زیر تابوت شهدا را نگرفت !!!!!!!